Často kladené otázky

Kde je moje objednávka?

O stavu vyřízení Vaší objednávky a pohybu zásilky postupně informujeme emaily zasílanými na kontaktní email uvedený v aplikaci. Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat i v aplikaci Kuc Kuc v sekci > Nastavení > Historie objednávek > Aktuální nákupy. Případně kontaktujte oddělení zákaznické péče: 211 221 993 / sluzebnicek@kuc-kuc.cz.

Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy je určena dle výše objednávky a zvoleného typu dopravy. U objednávek expres je doprava zdarma u objednávek převyšujících hodnotou 1500,-Kč; u objednávek s dodáním do dvou pracovních dnů je doprava zdarma při hodnotě košíku nad 1000,- Kč. Hodnota dopravy je vždy uvedena v košíku u vybrané služby.

Kde všude rozvážíte?

Objednávky rozvážíme po celé ČR do dvou pracovních dnů. Dostupnost služby expres rozvozu (už do 60ti minut) se potvrdí po zadání konkrétní adresy v aplikaci. Aktuálně službu expres nabízíme v 17 městech a postupně službu rozšiřujeme do dalších lokalit.

Kde najdu fakturu?

Faktura je zasílána elektronicky na zadanou kontaktní emailovou adresu v aplikaci, společně s potvrzením o doručení zásilky. Fakturu si můžete také stáhnout přímo v aplikaci v sekci: Nastavení> Historie objednávek.

Jak stáhnout aplikaci?

Aplikaci si můžete stáhnout prostřednictvím  Googe Play nebo App Store

Jak objednat zboží?

Vybrané produkty jednoduše přidejte do košíku kliknutím na ikonu “Do košíku”. Po přidání produktů můžete zkontrolovat obsah košíku a vybrat preferovaný způsob dopravy a platby. Poté zkontrolujte a potvrďte dodací údaje spolu s celkovým souhrnem objednávky. Po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu dle zvolené platební metody. Po provedení platby je objednávka předána lékárně ke jejímu zpracování.

Můžu si léky osobně vyzvednout?

Naše služby se zaměřují na rychlý rozvoz volně prodejných léčivých přípravků na zadanou adresu. Osobní vyzvednutí zboží je prozatím možné pouze u rezervací léků na předpis ve vybraných lékárnách.

Sháním práci.

Volné pracovní pozice najdete na naší stránce v sekci "Kariéra".

Jak reklamovat léky?

Vrácení a reklamace zboží se řídí pravidly stanovenými v obchodních podmínkách. Pro reklamaci můžete využít formulář "reklamační list", případně přímo kontaktujte oddělení zákaznické péče: 211 221 993 / sluzebnicek@kuc-kuc.cz

Jak zruším objednávku?

Objednávku lze stornovat požadavkem předaným na oddělení zákaznické péče: 211 221 993 / sluzebnicek@kuc-kuc.cz. Storno objednávky Vám bude potvrzeno písemně a případná platba vrácena nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého byla poukázána.